Dependenta de tine

Leave a comment

31 March 2013 by Liviu Vieru

Imbraca-ma in liniste…
Lasa-ma sa iti adulmec
Caldura buzelor groase.
Atinge-mi gandul zilnic
Prin muzica glasului de
“Buna dimineata” si
imbaiaza-mi serile in
imbratisari…
Lasa-ma sa-mi fii tot ce
ramane, doar ce gasesc
atunci cand pierd tot si tot ce
Conteaza cand lovit de
ingnoranta sa ma vindec
in tine.
Si imprumutat unor febre
imbecile, sa-mi mai dai pe
langa liniste, si putina minte.
Sa-ti fiu palma cea geloasa
dar mereu acolo sa o prinzi
si sa-mi fi iluzia nebuna din
ochii-mi negrii si cuminti.

Si cum oare sa nu
ma fi certat
cand insumi in ochi
ma regaseam
cersind te miri ce
in colturi mult prea-ntunecate
pentru tine copil drag
cu ochi de inger…

Lumineaza-mi calea
cu fiinta ta blanda…
da-mi fie cu chirie
coltisor rotund in suflet.

voi plati mereu la timp
cu fericire, cu incredere
si cu tot cat pot cuprinde
adevarul din iubire.

Leave a comment

March 2013
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Un gand fain in mailul tau ;)

Join 3,071 other subscribers

Din trecut

Top Clicks

  • None
My life facts

I would rather be weird as fuck than be boring as hell

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Cultura Sentimentului

by Liviu Vieru

Cultura Sentimentului

by Liviu Vieru

the safest place

Let the mind flow, low, with me and flo

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.