Cand ma simt precum Olimp

2

30 March 2013 by Liviu Vieru

Imagine

Nu te citesc rar

Nu te citesc nici des

Te cite(z)sc insa ades

Cu maxim interes

Can’(t) te citesc

Ma ravasesc

Si-mi amintesc

De ce iubesc

 

Sa fumez tiptil si pal

Sa stau opac cu conti la bal

Si sa zambesc zanelor bune

ce se dau tinere

dar in ochi citesti batrane.

 

Nu-mi raman nici revederi

Nici timp sa zbier

Nici timp sa sper

Caci imi place sa fumez

In puful tau de baronesse

Cu javrette pe catafalc

Nu mai vreau pe prag sa calc

Si sa ajung pe scara.

 

Lasa-ma te rog afara

Pe balconul cu pisici

La o tigara

Jucandu-te cu litere

Cu sunete

Fara a te mai opri la G

Caci tu stii alfabete

Precum stii si suflete.

 

Zapada o fi alba

Primavara rece

Insa treci cu acel condei

O bara peste vremile de-afara

 

mi-e dor sa stiu la tine-n casa

cum e

mi-e dor prin pereti

sa aud sunete

din a mea chitara

din vocea ta vioara

din noptile tarzii

din diminetile fumurii

de creiere incinse

de voci aprinse

de sentimente stinse

odata cu ochii…

 

dimineata buna…

2 thoughts on “Cand ma simt precum Olimp

  1. alma nahe says:

    Bună dimineaţa! G-ul e de la gângurit, nu? 🙂

Leave a comment

March 2013
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Un gand fain in mailul tau ;)

Join 3,071 other subscribers

Din trecut

Top Clicks

  • None
My life facts

I would rather be weird as fuck than be boring as hell

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Cultura Sentimentului

by Liviu Vieru

Cultura Sentimentului

by Liviu Vieru

the safest place

Let the mind flow, low, with me and flo

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.